Automatisk manuell girskiftemekanisme

Automatisk manuell girskiftemekanisme L) ble brukt i noen tidlige GM for å indikere (L) ow utstyr som er det samme som 2-stillingen på en Chrysler, som låser overføringen i første gir. Denne måleenheten ligner på en vanlig bil og har både en omdreiningskrets og planetgirkasse, men mangler en komplett ventilkropp for å skifte beslutninger. I løpet av de siste årene har teknologiene gått langt utover konvensjonell tenkning, det beste av begge i en ny Car Gear Shift eller EZ-Drive eller Semi-Automatic bringe bragt eller automatisk sending (AMT). Av denne grunn anbefales det å bruke håndbremsen (parkeringsbremsen) som det vil (i de fleste tilfeller) blokkere hjulene og hindre dem i å bevege seg. Kjøretøyet hadde også en separat kegelkobling som var aktivert av en fotpedal som kunne låses på plass for å betjene motoren ved stillstand, f. eks. Sjåføren bør sjekke oppførselen til denne bryteren og vurdere fordelene ved å bruke friksjonsbremser under bykjøring, hvor kursene krever vanligvis ikke overdrive gear. Når forskyvningsmekanismen beveges girspaken i den annen girstilling, forblir den i denne stilling, hvorvidt kjøretøyet er bare langsom eller stopper helt, bortsett fra når tenningsbryteren er slått av, under hvilke betingelser den clutch som tidligere ble holdt utkoblet, er engasjert. Kontaktene 22 og 23 er i inngrep når girstangen er denne presisjonen-porten automatisk skifteren gir en rask utskifting av kretskort for å tillate bruk av forskjellige tannhjul så vel som forover og bakover skift. Denne utviklingen i automatgir og fluidkopling teknologi som kulminerte i innledningen av GM Hydra-Matic i 1939, verdens første masseproduserte en utomatic overføring.

. . .